Wednesday, March 23, 2011

MMPG catat sejarah SPM 2010 !!!

Bismillahirrahmanirrahim...

" Tiada kejayaan tanpa usaha yang gigih"

Alhamdulillah, sgala pujian di panjatkan ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurnia-Nya penulis dapat mencoret serba sedikit mengenai keputusan SPM 2010..

Sekali agi, MMPG mencatatkan sejarah apabila 3 orang daripada pelajar SPM 2010 ( gen 3) mendapat 9 A dalam peperiksaan tersebut..Tahniah di ucapkan kepada 3 orang pelajar berikut yang berjaya mengharumkan nama MMPG..Semoga kejayaan antum menjadi perintis kepada generasi yang akan datang..

1) MUHAMAD ALIF FIRDAUS BIN ISMAIL
2) MUHAMMAD FARHAN BIN ROSLI
3) UMMI HAFSAH BT MOHAMMAD ABD KADER


Kepada yang mendapat keputusan yang kurang memuaskan hati, admin berharap kejayaan antum bukan berhenti di sini sahaja..kerana mungkin kejayaan antum di tunda ke masa hadapan, apa yang pasti bersangka baiklah dengan Allah..apa yang telah diaturkan oleh-NYA cukup sempurna dan teliti..

Tahniah sekali lagi di ucapkan kepada yang berjaya menamatkan sesi persekolahan di MMPG..penulis yakin antum akan merindui MMPG pada masa akan datang, oleh itu teruslah memberi sumbangan kepada MMPG walaupun antum telah keluar dari MMPG..

Akhir sekali, kejayaan yang di capai oleh pelajar-pelajar MMPG adalah menjadi kegembiraan bagi pelajar yang lainnya, terutamanya lepasan MMPG. Semoga Allah memberkati kita semua bagi meraih kejayaan di masa akan datang.

Wallahu'alam...

No comments: